måndag 19 januari 2009

ÅRET 2OO8.
årets bästa: hm, svårt men uff tror jag nog.
årets värsta: vet it.
årets händelse: vet it heller eller haha kanske en kväll då sara var kul haha.
årets resa: till faster i spanien.
årets dag: hm, svårt. men tror nog att det blir nyår eller julafton.
årets natt: nyårsnatten.
årets present/julklapp: nya datorn tror jag väll.
årets tårar: vet it.
årets person: vet it.
årets låt: god damn you're beautiful.
året film: kanske björn gustavsson - ett livsverk.
årets längtan: jag längtade faktiskt svinmycket till julafton i år.
årets månad: det måste ju blir juli.
årets beroende: fotboll! :)<3
årets vill ha: massor av saker, tex. pengar.
årets frisyr: uppsatt i en sån dära boll, vet it vad jag ska kalla det haha.
årets roligaste: det har hänt en massa roligt.
årets vårminne: minns typ inte något där ifrån.
årets sommarminne: har en massa sommarminnen tex. tältning hos emmelie med vännerna, uff, gråsjälören (ut dit med båt och sola och bada), ninas fotbollskola. ah ni ser, en massa!
årets höstminne: jag har några stycken där med, men då emma fyllde år var riktigt kul.
årets vinterminne: där har jag också några stycken tex. julafton och nyår.

men till dagen, jag orkar inte berätta så mycket. det har ändå varit en rätt lugn dag. men nu ska jag plocka ihop i mitt rum lite och sedan ska jag plugga lite engelska, imorgon blir det att gå upp kring åtta. ska möta emma halv nio och lämna matilda på dagis, sen skolan och efter skolan är det träning i arcus. så rätt fullbokade dag imorgon. får se om jag kan träna, lite förkyld annars är ser allt prima ut. men nu ska jag fixa lite tjafs, ha en bra kväll. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida