fredag 23 januari 2009

hej, har just sett let's dance. det är faktiskt många som är bra, haha fast morgan alling är ju nästan bäst. kvällen har du spenderats hemma, varit barnvakt. syskonen har gått och lagt sig så nu sitter jag ensam hära, fast mamma och pappa kommer väll hem snart. har sett tv största dels av kvällen, häxan surtant haha och life of ryan typ. men morgondagen då har jag faktiskt inte något alls planerat på dagen. klockan fyra börjar luleås match, tror dom möter södertälje men är inte säker. jag har sittplats om jag vill, för morfar skulle inte gå. så blir det allt för jobbigt så sitter jag hela matchen. jag är rätt slö av mig haha. efter matchen blir det nog att fara hem. men nu ska jag hämta mitt täckte, fryser ihjäl annars. hejdå

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida