tisdag 20 januari 2009

hej, har just gjort klart veckans läxor, skönt. idag känns det som att skoldagen har varat i en evighet. men iaf idag började vi ju fem över nio, så första lektionen hade vi spanska. på spanskan gjorde vi knappt något alls typ, gjorde någon "bordlek" och inte så mycket mer, några hörövningar osv. sen hade vi hål, några "spelade" twister och dom andra kollade på typ haha. sen hade vi engelska, vi gjorde typ inte nå. förhör på glosorna och sen fick vi nya glosor. sen var det hål. jag, emma, angelica, sandra, sara och emmelie till idrottshallen och roade oss. benskyddstejp, självspolande duschar, grimmsar och skratt vart det dära. sen hade vi idrott, handboll. spelade fyra minuter sen slutade vi. det tog så länge att berätta reglerna för helena. men på torsdag, då. ångrar faktistk att jag slutade handboll, det är så himla roligt. sen efter idrotten hade vi ett litet hål på trettiofem minuter och sen svenska lästimme. jag, sandra och emmelie gick till bibilioteket. då jag och sandra hittat böckerna gick vi tillbaka, emmelie stannade där med typ erik, tom och august hahhaha. jag och sandra roade oss på den lilla vägen till klassrummet, haha. sen läste vi en stund och sen var det slut. gick hem, bytte om och sedan for jag till arcus. träning dära, gick bättre än vad jag trott och det var svajnroligt! först var det en massa övningar och sen spelade vi med några andra, p96. efter träningen åt jag och sedan satte jag mig för att plugga. är klar med no, matte och spanskaläxan nu. imrogon är det skola, efter skolan har jag inte något alls planerat. så blir väll att gå hem och ta det lungt. men nu ska jag avsluta, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida