onsdag 21 januari 2009

hej, dagen har varit chill. började med no, lyssnade bara på huimin. sen so, såg film. sedan hål då, var med en massa folk i fiket och hade det bara allmänt kul. efter hålet började slöjden. fortsatte på mitt armband så jag vart klar. men nu ska ni få höra en jävla hemsk grej. jag, emma, angelica och emmelie satt i ett litet rum i slöjdsalen, medans robert och olle stod utanför och kollade på. så stod olle med händerna mot rutan och sen då hans huvud träffade rutan gick hela rutan sönder, och stackarn skar sig. usch fy, det var blod på golvet i sjödsalen efter att marianne försökt plåstra igen det, usch jag gillar inte blod. sen kommer vaktmästarna.
fan vad jag irriterade mig på den dära fula vaktmästaren, han ville att olle skulle plocka upp allt, men det var nog inte en sån bra ide. men sen iaf efter slöjden så hade vi svenska i femtio minuter, då fortsatte vi skriva på våra kriminalhistorier, vi ska typ besöka en rättegång eller något med carina sen. men nu ska jag se andra avenyn, hejdå. bästa låten som finns typ - http://www.youtube.com/watch?v=n6o3_zRlbRI

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida