torsdag 22 januari 2009

hej, dagen har varit som en helt vanlig torsdag. orkar inte ta något om vad vi gjorde på lektionerna, men kan säga att idrotten var helt kul, jag saknar handbollen. men iaf så har det varit mycket kul som hänt idag. efter skolan gick jag hem åt lite och sedan begav jag mig till träningen med pappa. vi hade först "styrketräning" sen körde vi match med p96, det var kul träning! jag har fortfarande ont i min tå, den har inte läkt än så jag kanske ska vila så den hinner läka ihop till cupen men det är svårt att vila från fotbollen och då menar jag att det verkligen är svårt. efter träningen for jag hem och åt sedan duschen och nu sitter jag här. ska snart hjälpa amanda med något, jag tror att handbollen börjar 20:30. isf tror jag att jag kollar på den matchen. imorgon är det fredag, skönt! dagarna bara rinner iväg, jag fyller ju snart fjorton. nej jag skojade men om typ 126 dagar fyller jag faktiskt år, längtar faktiskt redan lite. men jag ser fram emot 27 februari, då fyller sandra fjortis, och tänk för att vi redan planerat vad vi ska köpa till hon, haha. men nu ska jag gå, hejdå :D<3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida