lördag 21 februari 2009

utvilad och pigg.

godmorgon, nu är jag utvilad och pigg. så trött som jag var igår var hemskt haha. somnade inte förens efter två typ, kunde verkligen inte sova. men nu är jag då som sagt utvilad och pigg, nu är det bara och börja ladda för hockey klockan fyra idag. luleå möter då som sagt hv, tror luleå vinner. men ska dit med några stycken iaf, sen ikväll blir det nog att fara en sväng till angelica, vi skulle typ se melodifestivalen dära och bara ha det trevligt. det blir nog bra. har hunnit se slalom, och snart ska jag se då kalla ska åka. så nu ska jag gå till soffan och se tv, herrå.

jag vill göra något, men det finns inte så mycket jag kan göra för dig. att du inte kan bete dig är egentligen inte mitt fel, men jag känner mig tvingad att hjälpa. men tyvärr finns det inte något jag kan göra just nu, vill bara att du ska må bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida