lördag 31 januari 2009

hej, luleå vann idag och fan vad lycklig jag blev. haha där fick du. johan harju gjorde fyra mål och ett assist och linus omark ett mål och tre assist, haha dom andra kedjorna borde känna sig lite dåliga egentligen. i sista periden kom en liten kille och satte sig brevid, haha han gillade inte björnen. efter hockey for vi till OK, "gubbarna" sprang in och handlade hahaha. efter det skjutsade boman hem mig och pappa, vi åt tacos. usch, maten är inte min favorit. sen for jag mamma, pappa och marcus till malin (kusin) en sväng, hon har köpt en lägenhet på ö-näset. sen då vi skulle gå kom det typ några fulla gubbar och åkte "konståkning" efter trottoaren. då jag kom hem gick jag med hunden och nu är jag med emmelie. ikväll blir det nog tvtittande eller sitta vid datorn, som vanligt. det är ju final i körslaget, så ska se vem som vinner. jag hoppas på att erik vinner. imorgon blir det nog en vanlig söndag, sitta hemma vid datorn. eller så hittar jag på något, typ är med någon kompis eller något. men jag avslutar en låt, värt att lyssna: gavin degraw - I don't want to be. HEJDÅ :D<3



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida