onsdag 28 januari 2009

hej, har inte skrivit på någon dag, eller på en dag nu sorry. men jag har inte haft tid. dagen igår var det skola till 15.00, träning 16.00-17.15+jogging, hockey klockan 19.00. så jag hann inte skriva något igår. men skriller var det allt på skolan! :D fast min tå höll inte för det, ajrå. träningen var jätterolig, tyckte jag iaf. sen hockeyn var bättre för luleå tog hem det med 4-2. efter hockeyn hem kolla tv, sova. sen idag då började dagen med no och so. sen det älskade baota hålet. vi skrattade och jag gjorde bort mig litegranna annars var det helt ok. sen hade vi syslöjd, har börjat göra jeansleggings. tror inte att dom kommer användas så mycket, men iaf jag har inget annat och göra. något är man ju tvungen att hitta på ändå. sen efter det hade vi svenska med sara. alltså hitta roligare lärare och du är grymt bra. efter svenskan så gick jag, emmelie, angelica och emma till busshållsplatsen. då bussen kom, då kom sara med så hon hängde med oss andra in till stan. vi gick på T.A, emma och emmelie fikade och jag och sara drack varm choklad. sen gick vi till smedjan, mötte mamma och lite mer pengar. jag inhandlade en lite större t-shirt från gina som typ tunika längd fast jag tänker använda den som t-shirt och en svart vanlig tröja. vid kvart i fem var jag hemma. åt då och sedan gjorde jag matten då. sen kom emmelie, hon har varit här i typ en och en halv timme och nu har hon dragit. men nu ska jag läsa lite bloggar. lite bilder kommer nu dålig kvalla men ändå, hejdå.

ögonblink.


angelica och sara.
detta var vad jag kunde fynda.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida