måndag 26 januari 2009

20 snabba.
1. vilka namn lyssnar du till? typ bara elin.
2. vilken färg är dina ögon? gröna.
3. vilken hårfärg har du? blond.
4. har du färgat hår? nä, faktiskt aldrig.
5. vilken är din favoritklädsel? jeans, linne och kofta typ.
6. vilken är din favoritfärg? jag är tråkig men svart tror jag faktiskt.
7. vilket är ditt favoritdjur? hund.
8. vilken är din favoritsport? fotboll.
9. vilken är din favoritlåt? john mayer - free fallin' eller chester see - god damn you're beautiful .
10. vilken är din favoritfilm? hm, jag vet inte riktigt.
11. vilken är din favoritbok? det är nog "i taket lyser stjärnorna".
12. vilken är din favorit tv-serie? jag har inte någon speciell, men oth kanske.
13. vilket är ditt favoritsmycke? haha jag har inte något speciellt.
14. vilken är den bästa present du fått? jag har fått många bra presenter.
15. vilken var den första present du fick? en orange kanin tror jag nog det var, hihi.
16. vilken är din favorit hemsida? jag har typ inte någon.
17. vilken är din favoritdag? jag har haft många bra dagar, men 07 där fanns det en dag som ingen annan slår.
18. vilken är din favorit årstid? det är nog sommaren, fast jag älskar soliga vinterdagar i backen.
19. vilken kille/tjej gillade du senast? jadu, det är hemligt hihi.
20. vilken kille/tjej vill du dela resten av ditt liv med? det vet jag ju inte än hihi.

snodd av julia.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida