måndag 26 januari 2009

hej, skolan idag har varit rätt så chill. för petra var sjuk och helena skulle på möte. men iaf dagen började med mentor, matte och so. vi bara fortsatte jobba som vanligt. sedan hade vi hål i två timmar och 10 minuter, jag vet inte vad vi gjorde på det hålet. men vi stannade i skolan och tiden gick undan som bara den. vi satt vi typ sju och åtta f's skåp, pratade, skrattade och tog kort på sara hihi. klockan halv ett så gick jag och emmelie till bilden, dom andra kom lite senare. fortsatte på våran "familjebild" och jag blev mobbad av sandra för det jag råkat säga lite fel på matten, haha. eller rättare sagt mycket fel hehe. men iaf efter bilden gick vi till vårt "hemklassrum", då sa helena att vi sluta. så då gick jag och emma hem. då jag kom hem åt jag lite, och sen har jag pluggat engelskan tror jag kan alla nu. men iaf på onsdag blir det stan med emma, emmelie och kanske sara, sandra och angelica. vi har det klart och bokat. men nu ska jag avsluta, puss.




en liten ledtråd vad jag och sandra håller på med på bilden.


på onsdag blir det att shoppa loss, eller hur emma? (a)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida