fredag 30 januari 2009

hej. jag blev bara tröttare och tröttare för varje lektion idag. men iaf först på morgonen hade vi musik typ soul eller något sånt. jag spelade piano, det var inte värst kul men så är det. sen no-lab, lite småskrik. sen so, usch vilken lektion. en i klassen är helt trög och jag skrattar åt det hela tiden. sen hade vi hål, vi åt och läste en sista gång igenom nogrejset. sen hade vi no, mitt saras, toms och jeffs lag vann, yeah. stolt tjej här, nej skojade. men iaf sen hade vi matte, jobbade på som vanligt. sen då det var en kvart kvar så huimin att alla som inte vill jobba kan sova tyst på bänkarna till vi slutar hahahaha. så jag, emmelie och sara gav upp. vi tog på oss jackorna var eskimåer och sov haha. nej jag skojade men på ett ungefär hihi. sen slutade vi sprang med marcus mössa på skolgården kul och jävlas med han, sen for jag hem. har gått med ebba, kokat varm choklad till mig och marcus. nu sitter jag och pratar med emma, sjukligen. hihi men hon är bäst iaf, krya på dig! :). ikväll skulle vi ju till sandra, men hon har också blivit sjuk, hon får också krya på sig. så just nu är mina vänner sjuklingar, hoppas dom blir frisk snart. till typ måndag, vill ha skratt till skolan. men jag klarar mig iaf. nu så ska jag avlsluta, det blir nog garanterat ett inlägg ikväll, puss.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

men elin du är också bäst, puss!

fredag, januari 30, 2009  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida