torsdag 29 januari 2009

jag tror vårt lag går mot den bästa säsongen någonsin haha.
träningen idag var ovanligt kul. först springa lite, styrketräning som var det bästa, jag vet it vad jag ska kalla det men typ hoppning haha nej jag vet it men skitsamma sen typ en studs och till sist match med p96. alltså jag höll på dö under styrketräningen, sandra fick mig att skratta hela tiden och jenny med. sen på en övning gjorde det svinont i magen så jag höll andan hela tiden vi gjorde den haha inte så smart må jag nog säga.
jenny; mina öron typ kokar.
sandra; jag känner mig som peter pan.
ja, då kan ni ju gissa om jag skrattade något. om ni förstårs fattar min hemskt dåliga humor så. sedan hade vi något då vi skulle hoppa över en person och sedan direkt krypa under benen. jag var med sanna, haha och det var inte roligt. haha sen hade vi någon "starkhets" övning och jag har märken på båda sidorna av magen, haha är alldelens röd. imorgon kommer jag typ vara blå, det skulle inte vara roligt. men nu ska ni få höra, imorgon ska jag till sandra och sova haha det har jag faktiskt aldrig gjort tidigarer hihi. men iaf så ska jag, emmelie, sara och angelica dit. emma har typ blivit sjuk, stackarn. vi ska nog åka uttern hihi, problemet är att man oftast får jätteont på många ställen för det går så snabbt. men det ska bli en lyckad kväll/natt! men nu ska jag fortsätta kolla bevakning på luleås match, ser it bra ut. 3-2 till färjestad nu, it bra. puss och hej.


emma, du är bara för bra.

jag älskar er.

simply the best!

peter pan hihi.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida