torsdag 26 februari 2009

FRÄKNAR

hej, nu känner jag mig stolt. har renskrivit bokreflektion, kriminalberättelse och gjort engelskaläxan. men iaf vi började skolan klockan åtta och hade svenska till nio. sen hål fram till tolv, då gick jag hem och åt och började renskriva kriminalberättelsen. sen tillbaka till skolan, då var det dags för klassikern. tolv kilometer och jag gillar inte längdskidor, då kan ni ju gissa hur roligt det var. men det gick och jag klarade mig bra, lite tungt och andas och så. men det är ju för att jag är förkyld. men något jag absolut inte gillar är att jag fått fräknar, ser knäpp ut i det. som tur är, är jag inte full i fräknar. men iaf sen åkte jag med pappa hem. lyckades övertala min föräldrar att jag skulle få träna, eftersom att min förkyldning inte vart nå bättre då jag åkte skidor. men jag gillar torsdagsträningarna mer än tisdags. det är fys/styrketräning på torsdagar, det gillar jag. sen spelade vi med killarna. sen var det bara hem duscha och äta. sen renskriva klart det sista på kriminalberättelsen och sen se hockey. luleå förlorade med tre-två. men dom var totalt värdelös dom sista tio minuterna, så det var nog rätt lag som vann. även fast jag håller på luleå. men dom ska iaf spela slutspel så det får man vara nöjd med, trodde faktiskt dom skulle åka ut i år. men icke det, dom är jävligt bra om man kollar med förra året. men nu ska jag nog göra något annat. det blir nog inte något inlägg imrogon, bara kasnke. ska ju till sandra och måste fixa lite grejer och sånt. imorgon får vi sportlov och det är chill, sånt gillar jag. men jag kan berätta lite om igårkväll. mötte flickorna på kh, vi fick bra platser. då var det då luleås körer som skulle sjunga. endel var galet bra, men måste nog säga att tuna var bäst. dom typ spelade själv och allt. men skitsamma, det var en trevlig kväll. men nu ska jag inte skriva något mer så hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida