måndag 23 februari 2009

dundret

hej, dagen har varit jobbigare än jag trott. vi började mentor sen so, lyssnade bara på carina. det var rätt lugn lektion, sen matte hade vikarie. det är kul med vikarie, för då blir det inte lika seriöst haha. sen efter det var det då hål, vi gick till matsalen och åt. sen spanska, fick tillbaka proven. jag fick mvg, så är rätt nöjd. sen började vi se lejonkungen på spanska. sen bild, gjorde klart en bild. sen hälsa och måste säga att helena är min favorit! not. sen efter det gick jag hem till emmelie, vi har inte alls gjort mycket. spelat lite och inget annat typ. mamma kom och hämtade mig, det är typ seriöst storm ute. åh jag hatar sånt här dåligt väder. har ätit middag och sånt nu. ikväll blir det nog att fortsätta se film, så hejdå.


det blir nog att fara till dundret till påsk, hoppas bara att emma får följa. men det blir nog superkul iaf.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida