tisdag 24 februari 2009

dagendå.

hej, jag har ångrat mig. jag är på bra humör idag, det mesta är kul. jag har då skrattat åt helt sjuka saker hela dan. vi har sett film på engelskan, svenskan och spanskan. på idrotten åkte vi skidor. åhseriöst, kunde fan inte hålla mig på fötterna haha. sen sista timmen måste jag säga att den var bäst, skrattade så jag började grina typ haha. det är sara som lärt mig hehe. efter skolan for jag snabbt in till stan och sen hem. åkte till träningen, kollade på. fick inte vara med :(. det värsta jag vet är att kolla på en fotbollsträning då man inte får vara med, usch det är jobbigt haha. sen hem och äta sen satte jag mig här en stund. har ätit lite semla, det är inte alls min favorit. usch, äckligt. smaken i munnen går inte bort. men nu ska jag vänta på att andra avenyn ska komma ut och fortsätta vara social med julia, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida