måndag 23 februari 2009

luleå

hej, jag har sett klart filmen för en stund sen. den var typ lite bra, hehe. luleå förlorade, inte bra alls. nu sitter jag och dricker juice och lyssnar erik hassle - hurtful, hehe. imorgon är det skola sen träning klockan fyra. hoppas det går bra på träningen fast jag är förkyld. det känns verkligen som att jag inte har tid att missa en massa fotboll just nu bara för att man är förkyld. sen på kvällen blir det nog bara att ta det lugnt och vila upp sig för skidor på torsdag, typ 1 mil tror jag det var vi skulle åka. förra veckan vart det inställt. på onsdag slutar vi tio över tio, rätt skönt. då blir det nog att fara med bussen till stan direkt och köpa ... till sandra. hon fyller ju fjorton på fredag så då ska vi dit och ha det roligt. på torsdagkväll spelar luleå sin sista hemmamatch mot skellefteå innan slutspel, så det blir nog att kolla på matchen. jag får se om jag tar en bloggpaus, för har inte något intresse alls för att skriva just nu. men vi får se, har ångrat mig tidigare. blir det ett inlägg imorgon så har jag ångrat mig, haha. men nu ska jag avsluta, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida