onsdag 25 februari 2009

GLASÖGONTOK.

hej! min dag har varit bra, riktigt bra. det började med skola från åtta till tio, inte speciellt bra. men sen tog jag, emma och emmelie bussen in till stan. gick på gina, köpte ett par örhängen (silvriga och stora, haha.). sen så mötte jag mamma och fick pengar. då gick vi vidare till tasty, åt dära och sedan mötte vi sara. då gick vi och köpte sandras present, hon fyller ju fjorton på fredag så. efter det gick vi runt litegrann, köpte ingenting annat. då var vi alla lite slut, så satte oss på blågåsen. då kom killarna från klassen, dom är helt sära. sen gick vi på synsam, seriöst jag och emmelie hittade snyggast glasögon. sen tog vi bussen hem, gick ut med hunden. nu sitter vi här, har precis hjälp emmelie med bloggen så nu är det bara min egen blogg som behövs fixas faktiskt. ikväll blir det då körgrejs på kh. ska lyssna på hannah, hon är duktig på sjunga. hörde en i fotbollslaget ska sjunga solo också. men nu ska jag faktiskt avsluta, lägger in några bilder också. blir väll något inlägg senare, KANSKE hejdå.


coola brudar. (H)

på tasty.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida